Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

24/02/2013 ( hari penuh Cabaran )



hewhew :D rinduu ouhh nak update selalu . but bila kat kolej memang dok aihh nak update . line sakai gilaa . ni pung dalam kelas aku update . haha :D . terbaiikkk kan ? kau hadoe ? muahaha . 23/2/2013 ( sabtu ) aku hang . haha . jale2 with boyfie tersayang , wan kocik , anim , yuyun , and kaka lye . kiteorang layan karaoke + wayang ( cerita gangster celup ) haha . sumpah lawak :) . dalam wayang banyak moment yang my hubby buat  . paling aku tak lupa ayat-ayat dia dalam wayang tuhh . shooo sweet babe :) ilapchuuuu . satu hari kiteorang hang ouhh . puas ! then 24/02/2013 ( ahad ) aku balik kolej bawak baby kuning ! first time ouhhh . goyang sikit lew kennn . kiteorang gerak kol 4 lebihh then singgah rumah kak lye sat makan bubur kacang . muahaha . lepas tu terus gerak p port dickson . sampai MELANG hujan turun lebat ouhhh . cabaran ouhh cabaran , dah lew first time . sampai semban hujan . lebat terukk sampai tak nampak jalan woi . memang kuat dugaan aku . tapi selamat jugak sampai kat kolej :) . alhamdulillah ;)
Hewhew :)
wiff my yayunk :*
see ! dia nak tunjuk dia kecik lettew
nyorok belakang aku :P
ilapchuuuu :*
wiff yuyun . karok lew woi :D


















No comments:

Post a Comment