Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Dugaan Itu Pasti Ada Bagi Kita Yang Sabar :)


Rinduunyaa nak update blog :) dah lama tak update , dekat nak sebulan dah kenn ? atoto . busyy kodd . busy merayap :D , haha . pun bolee kan ? btw , 2-3 hari nihh kan ramai orang tanya . kenapa aku nihh smile and happy aje , takde un nampak sedihh or ada masalah . aku nihh bukan jenis nak tunjuk segala-gala tuhh kat semua orang ., bagi aku biar pendam sendiri . masalah sendiri selesai sendiri lew kenn ? jangan susahkan orang lain . tak baikkk ouhh . Tipu lah kalau aku takde masalah . bagi aku setiap masalah tu ada penyelesaiannya . Cuma Jangan terlalu stress sangat . Aku diluar nampak bahagia . dalam hati siapa yang tahu . hanya meminta pertolongan dari yang Esa sahaja . sesungguhnyaa kita kena ingat yang Allah tu selalu ada dengar masalah kita , dan  tanpa kita sedari Dia telah membantu kita melalui perantaraan-Nya . Cuma kita je antara perasan or tidak and antara bersyukur ke tak . The most important thing yang kita kena ingat , jangan sesekali lupa akan Dia and sentiasa sabar . Mungkin sifat sabar aku nihh anugerah dari Allah . Aku still sabar walau da ramai pijak kepala aku . aku still ok . InsyaAllah . cuma dugaan yang paling aku tak dapat tanggung adalah aku rindu sangat dengan arwah abang . Isnin ( 11/2/2013 ) aku pergi kubur abang dengan mak . bacakan yassin . Menitis airmata aku . aku rindukan abang sesangad . Kalau abang ada mesti adik dapat luahkan masalah dekat abang . abang , mungkin Allah sayangkan abang lebih . tapi setiap kali teringat abang adik mesti nangis . Adik cemburu dengan semua orang yang ada abang . Adik kalau boleh nak ikut abang , nak jumpa abang . nak sesama dengan abang , nak peluk abang and taknak lepaskan . adik taknak hilang abang . adik janji akan jaga mak and ayah untuk abang . nanti kita jumpa dekat sana yew abang :) tunggu adik , mak and ayah taw . 


Aku Adalah Aku , Aku Akan Tetap Menjadi Aku .
Aku Tidak Boleh Menjadi Kamu Ataupun Dia Kerana
Kamu Dan Dia Yang Cukup Bahagia .
Aku Akan Tetap Aku Menjalani Jalan Hidupku :)




No comments:

Post a Comment