Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Only With My Baby Yellow :* (28/02/2013)



heyss guys :) i'm back . hehe . rinduu nak update ouhhh . nak tahu something dokk ? semalam atyn buat kerja gila . lalala . semua sebab nak balik kampung punya pasal lew woi . haha . atyn lari balik dari kolej kol9 malam , haha . berani mati kan ? kau hadoee :P . semua jadi coz petang tuhh tetiba ada pengumuman yang kereta kena parking kat luar kolej coz ada event kat kolej aku hari nihh . then aku dah angin dah coz nanti confirm2 kete aku berpanas punya . ayoyo :( . kesian baby yellow . then aku , yuyun , ima and kak lye turun ahh nak alihkan kereta sekali nak hang pergi seremban nak beli barang . lepas tuhh aku jumpa eca * kawan kolej* dia bawak surat amaran yang tertulis kat situ * SEMUA PELAJAR UNITI DILARANG BALIK KERUMAH MASING-MASING* otakk dia . haha . aku dah jem dah . tak tahu nak buat apa . yang eca terus start enjin kereta dia terus gerak balik . aku dah termenung dahh . then bebudak ni suruh aku pack barang . then aku pun pergi pack barang and terus gerak pergi seremban hantar bebudak nihh . lepas tu , aku hantar dieorang balik kat kolej and terus gerak balik kampung . kerja gila kan ? haha . kol9 aku gerak dari kolej alone kodd . hanya ditemani dengan baby yellow aku and radio ajee . haha . berani tak berani dari Port Dickson sampai Pasoh aku drive sensorang . kol9.15 gerak , sampai rumah 11.15 . haha . terbaikkk (Y)

p/s : jangan tiru aksi berbahaya aku ni , kecuali jikalau ada kecemasan seperti aku :D haha

Bergabung , Berdua , Meletupppp :P


No comments:

Post a Comment