Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Muhammad Bin Norman (12/4)



heyss blogger :) sentapnya malam nihh ! Allahu Akbar kuatkan aku Ya Allah . Kenapa terlalu rindu hati aku ni kat arwah abang aku . Mungkin bagi semua orang tak logik rindukan seseorang yang kita lansung takpernah jumpa kan ? serius aku memang takpernah jumpa abang aku . Arwah lahir and meninggal time aku pung belum lahir .  Tapi kenapa setiap kali sensorang aku rasa arwah macam ada dengan aku , aku rasa arwah selalu dengar masalah aku . Ya Allah , aku terharu sangat bila tengok cerekarama yang tajuk dia " adik kami " dekat tv3 (13/4/2013) . Abang dia sanggup buat apa saja untuk pertahankan adik beradik dia . Aku nak rasa ada abang . Abang , adik rinduukan abang sangat-sangat . adik rindu abang . Setiap kali teringat abang adik mesti menangis . Bukan niat untuk meratapi pemergian abang , tapi adik terlalu rinduu kan abang walaupun kita takpernah jumpa abang . Abang , kerana terlalu rindu kan abang kadang-kadang adik sampai cakap sorang-sorang . Abang , Allah sahaja tahu macam mane sayangnyaa adik dekat abang , tapi kenapa Allah tu tak izinkan adik jumpa abang ? mungkin itu takdir , siapa adik nak lawan takdirkan ? tapi adik teringin nak salam tangan abang , nak peluk abang , nak duduk dengan abang and luahkan masalah adik dekat abang . Tapi itu semua angan-angan adik abang , yang akan adik simpan sampai bila-bila . Abang , abang mesti dengarkan apa adik cakap , abang tunggu adik taw abang ? adik nak jumpa abang nanti . Abang , kadang-kadang kan adik cemburu sampai menangis bila ada kawan-kawan adik cerita pasal abang dieorang . Adik nak jugak cerita pasal abang , nak cerita dekat semua ! adik ada abang ! abang yang baik , yang selalu dengar masalah adik , yang akan peluk adik bila adik nangis , yang kucup dahi  adik . adik sayang abang sangat ! Adik takdapat tahan airmata adik . Adik perlukan abang Muhammad :( . !! Adik nak peluk abang . adik nak cium pipi abang . Ya Allah Kuatkan Aku . 



No comments:

Post a Comment