Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Terima Kasih Ya Allah , Pertemukan Aku Dengan Dirinya !



Heyss my dear blog :) I really miss u . Now , i want to write something that will be keep in this blog until foreverr ! i will never forget it . Syukur alhamdulillah Ya Allah , dah 6 bulan kami bersama  . Walaupun 6 bulan tu mungkin tidak terlalu lama , tapi banyak pengalaman kami bersama , banyak yang dapat aku belajar dari dia , aku belajar erti sabar . Ya Allah , terima kasih kerana pertemuan yang tak disangka dengan si Dia dapat mengajar aku erti kesabaran . Ya Allah Syukur ! Hanya itu yang mampu aku lafazkan . Setiap kali terfikir tentang ini , air mata pasti akan mengiringi . Tipulah kalau setiap hubungan tak pernah gaduh . And kami mengaku kami pernah melaluinya . Tapi ada hikmah disebalik apa yang terjadi . Ya Allah kau redhailah hubungan kami . Amin Ya Robbil Alamin ! 

Wherever I go , You Always With Me ,
In My HEART , In My PURSE ,
And Also In My Spongebob !
There Are No Reason To Forget About
You Babe :*


No comments:

Post a Comment