Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

21/3/2013 ( birthday girl ) Thankyou Alls :)



hello guys :) lamanyaa tak update kan ? alahai , rinduuu sungguh dekat blog atyn nihh --" . ( ini semuaaa poyooo ) . haha . sorry gila sikit . btw , dah 2minggu ++ kod birthday aku :) , tapi hari ni 6/4/2013 baru aku nak merepek dalam blog nihh :) . kenangan terindah sangat . thankyou alls . 21/3/2013 memang aku kena terukk ouhh . dengan roomates aku . tapi act , 20/3/2013 aku da kena dulu dengan dieorang woi . memang teruk lah tahun ni aku kena . mana taknya , pagi tu sebelum pergi kelas aku akan turun and pandang tempat parking baby yellow aku , selalu dia ada aje , but hari tu dia takde ! maun tak gila aku pusing satu kolej carik baby yellow aku :D . wawa jadi mangsa kena teman aku . padan muka , dah dia dalang semua nihh kan . hahaha . aku dah nangis-nangis dah , pikir acano nak carik kereta , nak gtaw mak aku lagi . adoi . pitam woi . 2 kelas aku skip sebab kepala sakit pikir pasal kereta woi . kereta yang hilang woi . bukan baju . pitam maun . haha . sebenarnya 2hari sebelum tu lagi dieorang da mula kenakan aku . dieorang pergi sorok bekas make-up aku --" . merasa jugaklah aku 2hari pergi kelas dengan muka takde make-up . erghhhh ! sakai teruxx ouhh , haha ! . petang tu aku nekad nak buat report polis . konon nyaa nak mintak tolong kawan aku lah , then rupanya kawan aku tu pun sama aje satu kepala dengan roomates aku tuh . memang kena teruk , aku kata kat kawan aku yang aku nak mintak tolong buat report then dia kata tunggu depan kolej nanti dia datang . bapak sakai , aku dengan kereta hilang nak suruh aku keluar kolej , jauh gilaa aku jalan kaki petang tuhh . demi baby yellow aku gagahkan jugakk woii , hahaha . keluar aje then jumpa kawan aku , dia boleh buat macam real2 aje dia nak buat report polis , siap tanya no flat kereta , bila hilang bagai , lepas tu aku masuk balik kolej , tengah jalan dengan wawa dekat area budak main futsal , tetiba ada kereta datang dari belakang and ada suara tanya * HAI ADIK , NAK TUMPANG TAK?* aku pusing aje tengok yuyun , ima and ina ada dalam kereta , aku menjerit dekat situu jugak ! haiyooo , memang malu terukk sampai tak perasan abang senior tengok aku :D . maluuuu woi , aku terus naik kereta and suruh jalan . hahaha . memang jadi gila kejap lah aku . engat kan tu je yang aku kena . malam 20/3/2013 tu pulak , aku terasa excited nak study , because besoknya ada kuiz falsafah . dalam jam 11:30mlm lahh kan , aku tengah dok layan perasaan tengok buku , tetiba ima jerit dekat pintu belakang rumah , " WOI , NI SELUAR SAPE DEKAT LUAR NI ? AMBIK LAH ! " Then semua kata bukan2 . dieowang panggil aku , suruh tengok , aku dengan muka selambe bodoh bangun and pergi tengok . sampai aje dekat pintu , aku tengok memang seluar aku then tengah dok nak bongkok ambik wawa tolak aku dari belakang and terus aku keluar kat beranda belakang rumah tu , then apa lagi , dieowang baling aku dengan TELUR , TEPUNG , AIR + SOFLAN + DETTOL . pehh , bukan sekali woo , 2x dieowang jirus . memang wangi lah kan . then lepas tu dieowang kunci aku dekat lua , dari tingkap dieowang record , suruh aku nyanyi lah , lagu negaraku , lagu negeri sembilan bagai sampai 12mlm . lepas tu aku kena cuci beranda belakang tu sampai bersih , basuh bilik air bagai . terukk ooo kena :( . blackberry aku yuyun pegang , dia kata selagi tak settle dia takkan bagi :( sentappp woii . selesai semua baru yuyun bagi aku fone :( . aku baca BBM dari dia ! dia wish :'( thankyouu b . siap nyanyi lagi . aku sayang kau b ! habis sampai situu aje kes mengenakan aku . jumaatnya aku balik kampung . and macam bese lew pergi merayap and yuyun , tetiba minggu ni pulak kiteorang rasa nak balik hari isnin , so kiteorang hang la ahad tu lagi :) . ahad 24/3/2013 . banyak yang terjadi :) . my hubby ajak tengok wayang dengan dia , dia kata dia nak spend time dengan aku hari tu . tapi aku ajak yuyun , and mak dia nan ira . satu kereta lah , tapi sampai bahau yuyun , mak dia and ira p shopping and aku nan hubby aku tengok wayang , tapi tengok2 cerita yang dia nak tengok tu lambat sangat . so cancel tengok wayang . tetiba dia ajak aku shopping , thankyouu b :) dia hadiahkan aku kek . b , thankyouu for everything ! thankyou be at my side always , hear my problems , make me smile and laugh ! i'm veryy very happy with you b ! u are my soul :)


kek birthday aku :) thankyou b hadiahkan !
yang paling sweet , dia yang buat ayat
apa nak letak atas kek tu :)
b , iloveyou more :*


birthday girl :) mata sembab ouhh
tiup lilin kek :D haha . no make up !

wiff my yayunk ecan shinchan :)

Now saya dah besar ! 19 tahunnn . Yeahhhh :) * Dah Boleh kahwin ke belum eyhh ? * GATAL OUHHH . hahahaha :) Gudbyee alls ;)




No comments:

Post a Comment