Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

9/1/2013 :) Said Alhamdulillahh :D



Hello stalker :) Miss me ? ohsemm . hewhew . lama kodd tak berpotpet dekat sini . siapa rinduu ? angkat tangan :P . haha . hanya gurauan semata-mata . 9/1/2013 tarikh yang bermakna for me . how about you ? 9/1/ 2013 nihh birthday my mom actually . Happy Birthday mak , semoga murah rezeki and dipanjangkan umur . Adik sayang makk ouhh mak !! . then , tarikh nih jugak aku lulus JPJ kereta . OMG ! aku lulus woii , macam tak percaya nihh . atoto . tapi aku dah berjaya , penat woo , semalam petang aku gerak balik kg , then hari nihh lepas aje lulus aku gerak balik port dickson balik . memang ohsem lah kan . penat tak terkata ohh :D . tapi penat bersama kegembiraan ahh . kalau kesedihan memang tak lah kan . haha . then , aku tipu semua dak rumah and Mr. S aku ! aku kata aku gagal :P . saja nak buat suspen , then aku balik pd aku belikan dieorang dunkin  donut untuk dak rumah aku . sampai aje rumah yuyun dulu tanya , lulus dokk waihh ? haha . aku buat muka sedih poidd . kelakorr . then aku peluk dia kata lulus ! yeahhhh ! dieorang semua tumpang happy . sekarang ni mak nan ayah aku dok sebok survey harga untuk MY BABY KUNING ! yeahh , thanks mak nan ayahh ! nak belikan adik Kereta tuhh :) . Jasa Mak and ayah tak mungkin dapat adik balas . adik sayang mak nan ayah . nanti mak and ayah adalah orang pertama yang adik nak bawak jejalan naik kereta tuhh . yeahhh ! amin :)

Mr.S , Yuyun , Ima , Kak Lye And all yang atyn dah janji
nak bawak jejalan tuhh , atyn akan tunaikan ok ?
lepas dapat MY BABY YELLOW nii :)


No comments:

Post a Comment