Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Back To Collage :) Happy !



Hello Guyss :) miss me ? Ohsemm ouhh . hewhew . today hari untuk balik ke kolej semula , menyambung peperangan balik lew woii . haha . study study study . mak and ayah aku nak tengok aku konvo woi . Aku je sesatu harapan dieorang yang tinggal . akan aku tunaikan insyaAllah :) . Aku gerak lambat tadi , dalam kol 3 . kol 5 lebihh baru sampai kolej . sem kali ni satu bilik + satu rumah dengan kaka angkat aku . hewhew . best gilerr . satu hari spent time sesama woo . kemas bilik , makan , panaskan lauk . memang happy bilik kiteowang . dengan kawan aku yang gilerr tuhh Yuyun + Ima . Korang memang ohsem . hope sem ni kita dapat buat yang terbaik ok ? kita study sesama auww . aku nak tengok kita sesama berjaya . Sayang Korang semua sesangat . Muahh Muahh :* Nutnitee Alls *besok Ada kelas* Hahaha :D . Barang Yang Lepas Jangan Dikenang (pesan mak tadi) . iloveyoumom . !

Kawan , Kau Lah Segala-galanyaa :)
iloveyouallss :*


No comments:

Post a Comment