Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Hadiah Satu Bulan Tak Jumpa (20/01/2013)




Hello guys :P . Lama nyee tak update kan kan ? atoto . haha . serius rindu dekat diary aku nihh . haha .busy lol sayang . assignment memang banyak gila lah kan . Ehh malas lah nak banyak sanad intro . mesti nak tahu apa yang dimaksudkan dengan tittle " Hadiah Satu Bulan Tak Jumpa " kan kan ? hewhew . actually , sepatutnyee kita orang nak overnight sabtu sampai ahad and p funfair . then tetiba assignment menimbun woi , terpaksa lah batalkan niat nakovernight tuhh . semalam ( hari sabtu ) kiteorang bertungkus lumus buat assignment woi . penad satu hari , Then dah siap janji tuhh kalau siap nak kua hari ni p teluk kimang " bak kata yuyun " . haha . then siap jugakk ! jyeahhh :D . malam nyee kiteorang p kedai adira memakan kan kan :D . then tetiba panjang tanya pasal bas kilang kad depan kedai adira tuhh . and memacam ag dia tanya , semua betul woii . aku dah mula pikir bebukan dah . then dia kol kata baby kat mane , b at batu 4 nihh . then dia gelak kata at jasin ahh , mane ada at batu 4 . aku un gilaa . kemudian siap kata nak aku turun hari ni kat teluk kemang . gelak2 bagai . haihh--' aku dah berangin dah nan dia tuhh . Tapi kiteorang memang nak keluar lah kan . haha . aku da dapat rasa yang dia ada kat pd . haha . tapi takde lah mengharap woii . taknak trajedi 31/12/2012 berulang kembali . haha . kiteorang sampai kat teluk kemang kol 2.30 petang terus makan woii . lapar sanad2 time tuhhh lah kan . haha . lepas tuh pegi jenjalan reramai . candid bagai . lansung tak terfikir pasal si sengett gilaa tuhh . penad duduk kat hujung yuyun nan bebudak nihh ajak pergi ke arah orang banyak jejual tuhh . katanya nak beli air dan jambu bagai lah kan . aku ikot kan ajee . then wawa nan yuyun jalan menonong ke depan , aku jalan nan ima nan kak lye . tetiba tengah syok2 beborak an , ima macam terdiam , aku pandang sebelah kiri aku tengok panjang aku  ! omg ! aku menjerit then aku tumbuk perut dia . nak tergolek . haha . korang berempat memang gila kan ? sampai hati korang komplot nan boyfie aku tok rahsia kan dia nak meet aku kan ? arghhh . serius aku terkejut beruk tengok dia sebelah aku woi . haha . lepak jugak kat situu dengan dia . candid banyak gila gambo :D . happy sanad2 . tetiba dia kata nak p jejalan tak ? aku kata nak p ane ? dia kata p mcd ke . omg , then kiteorang reramai p mcd . pas makan lelepak jup kat tepi pantai dekat nan mcd tuhh bergambar , ada pulak yang ajak pergi funfair . terlepas hajat nak g funfair . haha . naik pulak helicopter yang ada kat funfair tuh , rasa nak tercabut nyawa aku woi . aku kelakar panjang lah , dia yang over acting menjerit , haha :D sayang korang semua . and thanks sudy buat kejutan gila korangg tuu :D , aku TERHARUU ! , B, thanks sudi datang jumpa baby ok ? sesusah  ajee . btw , iloveyoudamnmuchh :*

nihh la toyol2 yang berkomplot nan laki aku .
haihh--' kuang ajoo korang kenn ?
thanks babee <3 br="br">

we  !  thanks babe coz sudi datang meet2
iloveyoudamnmuchh :*





No comments:

Post a Comment