Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Bad Mood + Bad Luck :( * 7/1/2013*



tOinkk tOinkk :) hyee alls , lame tak update sudahh kan ? hewhew . semakin sehat di kolej sekarang nihh :) .  Budak rumah and budak kelas semua best2 . huhu . tak stress . and dah mula pasang azam untuk 2013 nihh . alhamdulillah insyaAllah ke arah kebaikan . Amin Ya Allah semoga dipermudahkan segala-galanya :) Tapi orang kata , bila kita cuba berubah mesti banyak dugaan nya . Ya Allah , aku hampir menyerah sebenarnyaa . tapi hanya Engkau sahaja yang tahu :'( . aku berserah . andai itu takdirmu . aku tak kuat . untuk berdiri di atas kaki sendiri pun aku terasa sungguh lemah Ya Allah . Hanya padamu aku berserah . banyak dugaannya Ya Allah . Aku tahu Engkau maha Mengetahui . Nak ditangisi tak kuat dah , biarlah dipendam hanya diri sendiri aje terseksa . . Kadang-kadang bila duduk sensorang rasa nak bunuh diri un ada . sekarang ni pun banyak duduk sensorang , menung dan muhasabah diri ajee . biar orang nampak kita gembira ajee kan ? atyn dah taknak tunjuk yang atyn nihh tak kuat . atyn tahu atyn mesti boleh lalui ni semua . Kalau atyn tak kuat , Allah takkan turunkan ujian ni kat atyn :) . Atyn tahuu atyn kuatt ! mak , mak selalukan ada dengan adik , adik akan lebih jadi kuat bila ada mak , and family semua . adik buat semua nihh semua untuk tengok mak happy . Ya Allah , permudahkan segala-galanya . jangan cepat putus asa atyn . atyn bukan orang cam uhhh ! Untuk Awak , saya tak pernah menyesal kenal awak tahuu , tak pernah pun , cuma saya rasa kurang dihargai , dan saya rasa macam tak wujud dalam hidup awak . saya janji takkan ganggu un life awak , saya akan tetap berdiri kat sini , tersenyum , sehingga suatu hari nanti awak tahu betapa kuatnya kasih sayang saya kat awak . 

No comments:

Post a Comment