Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

All About Tomorrow ( 19/12/2012 )




huihhh . berhabuk dah blog aku nihh lama dah tak update kan ? ehhh ! hai stalker :) how are u ? hope fine always ok ? aku je gemuruh nak mampus nihh haa -,-' . nak tahu kenapa ? semua pasal esok :( . besok test JPJ kereta wooo . gemuruh aku nihh lagi teruk dari budak nak ambik result PMR besok . terukk kan ? haha . aptb lah aku nihh . ganas memang ganas tapi penakut nauzubillah :D . mak dengan ayah aku puas gelakkan aku tadii woo . malu sehh , tercabar pun ada . almaklumlah dah pegang lesen L kereta setahun sekarang baru nak test  . tu pun penakut nak mampus . haihhh . InsyaAllah aku boleh buat besok . Amin . Doakan aku tahuu ? cuak memang lew weyhhh . da lew first time . macam2 aku fikir . besok sebaik Mr. S aku sudi temankan :P . tapi actually aku kesian nak suruh dia teman , aku tak kesah nak pergi sensorang coz nanti mesti sampai petang , aku taknak susahkan orang , nanti dia penat lagi . lagipun tadi aku pergi belajar kereta last sensorang ajee . sampai punya lah awal , pukul 8 aku dah tercegat kat situ , tapi cikgu pungg belum sampai . haihh *punya lah excited woo * haha . datang awal belajar tetap jugak last . haha . takpe paham cikgu tuhh ramai pelajar dia . memula aku belajar bahagian dalam , then kol 2 lebih bawak luar dah lah yang bawak jalan luar tuhh cikgu paling garang woo ( cikgu zaitun ) serius aku cuak dah lah dia bawak jalan  1 . omg ! haha . lepas tuhh hujan redah jugak belajar dalam balik . ada salah sesikit cikgu aku betulkan :) . hope sangat besok boleh lulus . Amin Ya Robbi Alamin  . Thanks Semua Bagi Yang Mendoakan Atyn ;) Jasamu Dikenang
 .

No comments:

Post a Comment