Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Kekasih Hati Datang Rumah :) *happy maa * (13/12/2012)



heyyss stalk ! hewhew . happy aje kan hari ni ? Alhamdulillah Allah . syukur kepada-Nya kerana setiap kesedihan pasti akan ada sinar kebahagiaan :) . bersyukur sangat-sangat . malam tadi tidur rumah yuyun . best sanad2 lepaking dengan yuyun nan huda . yuyun dengan perangai gegiler dia tuhh ,. tapi memang best lew . then dalam pukul11 lebih tuh aku cas phone kad bilik yuyun . malas kod nak pegang fone , bukan ada text or bbm sesapa pungg . at least un ada budak broadcast message aje ! semak kodd . friend bbm ramai pung salah adoi aii . sakit woi sakit , then aku layan lah tengok cerita hantu . takut punya takut then terdengar macam ada bunyi fone bunyi . aku p marah si yuyun , kata kat dia kau nihh kalau nak bbm silent ahh . kacau ahh aku nak tygok tb nihh . tak memasal dia tempeleng pale aku . dia kata kau ni gila ke ? aku tengah syok tygok tb mane ada bbm . alahai , rupa2nyaa fone aku yang tengah cas berbunyi woii . husband aku kol * husband lah sanad kan kan ? haha * . lama bergayut dengan dia woo . rinduu gile dengan dia . waw ! muahh muahh . haha . then yang paling aku kelakar dia panggil maskara jadi maskini . HAHA ! pecah perut aku gelakkan kau b . then dia bang bang boom aku . dia cakap serius gilerr lol !
Dialog aku dengan dia :


dia : baby , b ada benda nak bagi tahu ni . 
aku : apa dia b ?
dia : betul baby nak tahu ni ?
aku : bagi tahu ajee b , baby nak dengar
dia : baby pasrah aje ok ?
aku : *mula berdebar* apa nyee ? baby dah lama pasrah b -.-
dia : betul ni ? baby sabar taw
aku : ye ! cepat lah bagitahu apa dia ?
dia : b sebenarnya ,
aku : cepat lew b *airmata mula naak keluar *
dia : B SEBENARNYA SAYANG KAT BABY !
aku : cilako punya b, kau memainkan den b ! waaaaaaa
dia : * DIA GELAKKAN AKU * . kejam woi
aku : kau tahu tak b , den dah pikir bebukan tadi !
dia : mesti kau fikir den ada yang lain kan baby ? gila kau ni
aku : apehal aku pulak kena gila ? cara kau cakap tuh buat aku sedih gilerr
dia : haha ! relex yow baby . memang den ada yang lain pungg
aku : sapa orangnyee ?
dia : *dengan selamber dia jawab * - atyn's farhana II lahh .
aku : kau ni kan b ! haihhh -.-"
dia : *gelak sampai keluar anak tekak ! puittt . haha

Then dia ada gtaw aku dia nak pergi mahsan besok ambik borang nak masuk KKJ . then mungkin singgah rumah aku kejap . aku ingat dia memain . pagi tadi aku balik dari rumah yuyun pukul 10 lebihh . then aku smbung buat job editing aku . tengah leleka mata aku layannn pulak woo . tetiba ngantuk almaklumlah malam d tidur lambat . aku pun letak lah kepala kejap nak lelap kejap rasanya . then aku boleh terlelap . adodoii . tetiba dengar fone bunyi . B aku kol lew , dia kata nak datang , time dia kol tuh aku tengah mamai . aku kata ok , then lepas je tutup phone aku sambung tidur balik . haha ! sioot aje kan ? then dalam pukul 12.30 aku terjaga kemudian dengar bunyi moto RXZ depan rumah . berlari aku keluar dengan boxer aku . nampak dia dekat depan rumah aku ! haaaaaaaa ! dia dah sampai aku takmandi lagii wooo . atoi aii . berlari aku ambik tuala pergi mandi . maluuu nyeee -.- . lepas mandi cecepat aku siap . hari ni dia jumpa aku with no makeup on my face :D . kelakor ajeee . but aku appreciate dia kerana sudi datang rumah aku sesusah semata-mata nak jumpa aku . hewhew . rinduu sanad2 lettew :) . iloveyou panjang . sweet moment hari ni bila dia dah makan sebelum datang rumah aku then dia kena paksa makan laie kat rumah aku . hewhew . sorie yayunk . siapa suruh datang tengah hari mestilah kena makan kan kan ? hehe . lepas dia makan , dia spent time dengan aku dengan anak buah aku dekat depan rumah . sweet sangat bila tengok dia main dengan ecan *anak buah aku paling kecik * . ecan pung ok ajee dengan dia :) . thanks b sudi datang rumah baby tuk jumpa baby . semoga cinta kita jadi cinta halal dan direstui dan bukan cinta terlarang , iloveyoumore :) missyoumoresayangss :* 






No comments:

Post a Comment