Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Repeat Test JPJ Kereta 9/1/2013 . * Semoga Lulus :) Aminn



Hyee guyss ;) hari nihh 29/12/2012 . lagi berapa hari lagi nak tahun baru kan ? tahun 2013 . Yeahh ! umor akupungg meningkat satu tahun lagi :( . Semakin tuaa . waaaa ! HAHA . 19 tahun next year . semoga semakin matang dan makin comell . haha . jangan nak merepek lah aku nihh . haha . meraban dah tuhh kan ? tak comell tuhh tak comell lew . perasan nak jadi comel pulak :D . Kelakorr ajeww . ehhh~ tengah syok berguling tadi kan , cikgu azrol text aku kata aku kena repeat test . Waw ! terkejutt woo . amin , dapat jugak aku percepatkan ! semoga berjaya atyn , dah malas nak repeat2 lagii dah . sakit lah nak pergi pilah lagi , nak study lagi . pening palo mak nanti :D ... Tadi Tengah hari hang dengan yuyun , fina and atyn , pergi hantar lappy kesayangan aku nihh haa , meragam aje keje eyh . alhamdulillah selamat di godekk . elok jugak dah . siap aku belikan mouse tambahan and speaker . haha . memekak ajee lah dalam rumah nanti . UNITI wait for me . selasa aku bergelar pelajar semula :) . Hari ni jugak panjang aku balik dari melaka . Cuti katanya . sejak sampai tadi tak text , rasa nak je aku kasi dia rasakan kaki aku nihh . dah lupa aku lettew :'( . How dare u biee . Tunggu ! baby merajuk setahunn . arghhh :P . katanya isnin ni nak bawak aku hang , katanyaa lah kan :D . tak tahuu lah jadi ke dokk aihhh . and dia ada jugakk kata yang dia nak aku bawak baby nikon aku , dia nak candid gambar bebanyak dengan aku . awww2 . haha . maluu mak . elelele . terlebihh sudahh semua tuhh dalam perancangan . kalau ada izin-Nya dapat lah jumpa * aku pungg rinduu tahap teruxx nihh * HAHA . parah dahh -,-' . haaa , stop lah cerita pasal tuhh , ni aku nak cerita pasal cousin panjang . nama dia  AQIELAH BATRIESYIAH . sedapkan nama dia ? kalah nama aku woo :D . serius dia comel sanadII , Winkk winkk , bukan ambik hati, but memang comell lahh . masa kenduri rumah panjang aku ada jumpa dia but kiteowang tak rapat lagi lah . first time lah katakan :D . aku pun goyang ajee time tuhh woo . dia nih suka cakap yang aku nihh COMEL . mane ada yunkk oii . sengal ada lahh . haihh . malam tadi kiteorang IM , dia story memacam kat aku . haha . best layan si kecikk tuhh . then aku kasi link blog aku , dah tak jadi keje dia , asyik nak bukak blog aku baca pasal aku nan panjang ajee . sweet + best katanyaa :D thankss babe kerana sudyy jadi stalker blog kaka . nahh amex setepek . Muahhh :* . 

haa , ni lah dia . nama secantik rupa kan ?
*mana aku dapat pepatah nihh pung taktaw :D*


ehhh , dah banyak sangat story nihh . nanti meet lagi dalam next entry okk ? ILY ;)


No comments:

Post a Comment