Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Saya Pasti Akan Merindukan Awak :'(



Holla :) Hari nihh 25/12/12 , kenapa aku sedih sangat nihh . astagfirullahalazim ! aku tak kuat Ya Allah . Aku tak kuat nak hadapi semua nihh . besok , 26/12/12 aku nak kena daftar untuk sem 2 kat Kolej Uniti . Dia pulak nak daftar kat IKM Jasin . Ya Allah , aku mesti akan rindukan dia ! aku cuma sempat jumpa dia time dia teman kan aku test jpj lesen ajee . sebelum dia p besok aku tak sempat jumpa dia . aku tak kuat  terpisah macam nihh . Dia ada jugak bbm aku tanya , bby , bila kita dapat jumpa lagi , aku sentap gegilaa . aku rinduu kau biyy . rinduu sesangat :'( . semalam dia ada kata nak datang jumpa aku hari nihh . tapi dia demam , aku kata takpayah paksa diri . then hari pungg ujan je . dia demam sampai pergi klinik pagi tadii . b . b jaga diri tahuu ? bby mesti rinduukan b gegila nanti :'( . IMISSYOU AND ILOVEYOU BIYY . 

awak kena ingat saya sayang awak selamanyaa :)


No comments:

Post a Comment