Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Pakai Boxer ? Bhahaha




I'm Back :) hurmmm . yeahhh * haha , tetibe ajee kan kan ? * . hari ni adalah hari yang terindah bagi aku . cewahhh . indah tak indah sangat lah kan kan ? hewhew , btw , hari ni 2/12/2012 . hoho . semalam cousin aku datang lepak rumah aku . nak tumpang katanya coz hari ni dia nak pergi rumah kawan dia dekat pasoh3 ada kenduri katanya . aku on ajee lahh kan ? huhu . then tetiba pagi tu aku dah bosan , aku ajak lah dia hang , dia kata on ajee ,dia suruh aku follow dia pergi kenduri dulu memula . aku pun on ajee . dah siap2 tuhh , aku naik je motor dia kata , weyhh , tak payah pergi kenduri lah , terus pergi bahau , kawan aku takpegi kenduri kata eyhh . aku pun on ajee lol . hoho . then kiteorang layan cerita LAGENDA BUDAK SETAN II , not bad lah cerita dia . hikhok *promote* . teman yuyun BELI PHONE BARU . untung lah beliau . harhar . beli BB sama dengan kita but dia punya hitam cover purple . aku putih cover biru laut . hewhew . kita kembar :P ... then nak balik aku jumpe lew bebudak sekolah aku dulu . perangai tak berubah . tapi semua badan dah naik tombam-tombam *macam aku* hahahaha . btw memang happy gilak . then bila balik pulak kan . dari bahau sampai ke rumah aku hujan selebat2 eyhh . puduiii woii . redah ajelah . hoho . best sangat mandi ujan . hahahaha ! btw aku happy , thank along afiq sudi bawak aku jejalan . tapi paling kesian dengan dia lah . dah la seluar basah then dia balik rumah sewa dia tadi pakai BOXER ajee . alahai . kesian mu ! soriee babe . haha . dah lah baru lepas hujan . confirm kau sejukk gilakk kan ?  alahai , so sorieee . btw thank beb ! kau cousin terbaikkk !

haa ni dehh cousin aku yang senget tuh !
already taken taw :D
nama dia afiq haiqal ;)

No comments:

Post a Comment