Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

4S Kembali Bersatu . Rinduuu :'( ( Sahabat Aku Paling Akrab )






Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi :) Dengan Izinnya kami kembali bersatu . InsyaAllah takkan ada lagi masam muka or tak tegur sapa . Sumpah , aku rinduu sangat dengan group 4S kita kawan :) . Apa makna 4s eyhh ? mesti nak tahu kan kan ? maknanye * Sahabat Sejati Sehidup Semati :) * Kan ada 4s tuu ;) . Dalam 4s ni kiteorang ada 3orang kawan yang paling , paling , paling dan palingggg akrab :) *berapa banyak paling daa* . haha . Memang kiteorang rapat gegilerr ahh . senang cerita :) . Sorang macam amoy . nama dia NUR NADRAH NABILAH BINTI NORHASHIMI . dia sekarang study nursing dekad Kolej KPJ . Dia ni memang cantik lah . putihh gebuu . perhh , geram kodd tengok dia . Yang sorang lagi cecubby sikit :) nama dia SITI NORAZILAWATI BINTI TAIB . haa . dia ni comol . suka tengok pp dia yang naik tu . Dia study Form6 Kad Batu kikir . banyak kenangan kita bersama kan ? Sebelum ni kiteorang pernah berselisihan faham . mungkin salah aku jugak . Dekat sini aku nak MINTAK MAAF kat korang sebab salah aku jugak memporak perandakan hubungan kita :'( Maaf kengkawan . aku sayang korang 2 orang sesangat tahuu ? sayanggg sangat2 :) Rinduu time sekolah kita study sesama , gelak bebesar . then berangan nak buat toturial cara pakai tudung kan kan ? Biela jadi model nye . then aku jadi juru cakap selaku tolong pakaikan tudung then Ctey jadi juru kamera :) . Ya Allah indahh sangat time tu . Subjek yang kita minat sama :) . kita minat mathematics kan ? kalau boleh memalam nak study math jea . laka-laka je bila ingat balik . macam tu jugak time nak SPM , subjek yang paling kita fokus study mesti math kan ? then pegi jalan pepetang pun kita sesame jugak kan ? .  Paling aku ingat sekali time nak masuk SPM , kita peluk sesama mintak maaf kan ? time tu kita nangis . Port lepak kita mesti dekad uma Ctey . Korang ingat lagi kan kenangan tu . ?? korang nak tahu tak ? time korang takde , aku rasa lain sangat weyy :'( . lain selain lainnyee . tapi malam ni bila kita semua dah berbaik balik . aku rasa bahagia sangat beb . aku teringat saat kita sesama dulu *meleleh air mata aku* . Dulu suka duka kita harungi bersama . korang selalu ada . Ingat tak apa kita punya kata2 semangat ? haha . Ctey : Sayang kamoO pantas-pantas I , Aku : Sayang KamoO Ketad-Ketad II , Biela : Sayang kamoO Laju-Laju III . Engat lagi tak ? Miss that Moment kan sayang - sayang aku ;( .


ni dia NADRAH NABILAH . comel kan dia ? ni gambar yang aku suka .
kau lah selalu budak kecikk yang bonceng moto aku
then kuat berleter , kalau kita lalu naik moto confirm
orang dah kenal ;)







ni Pulak CTEY ZYLA . haa . series admirer gile
tengok gambar dia ni .
yang pentingg pp dia tetap cubby :)
Kalau dapat gelak sesama memang best kan ?



4S kembali bersatu ! sayang korangg sangat2 .
korang sahaja yang selalu bersama :)
gelak tawa , suka duka , dikongsi dalam diari
4S :'(




Sahabat Sejati , Sehidup Semati :)
4S
( Atyn , Ctey , Biela )



























No comments:

Post a Comment