Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Menangis Lagi * DEMAM * . . .


Kenapa harus menangis , kenapa dan kenapa .  Wahai mata , berhentilah kau dari mengalirkan airmata . Aku tak nak lagi dah . Aku inginkan hari-hari aku sentiasa bahagia . Tapi hari ini aku nangis bukan disebabkan aku terluka . Tapi sebab aku terlalu sayang kan seorang lelaki . Lelaki yang satu-satunya telah mencuri hatiku :) . Tapi malam ni aku terkejut dia text aku " Baby couple 3tahun dengan ex baby kan ? Baby tak rasa rugi kew tinggalkan dia ? Baby masih Ingat dan rindu dia lagi kan ? " .  Ya Allah , apa lagi yang nak jadi . itu dulu , dia hanya EX aku dan dia hanya kenangan lalu aku . walau lama macam mane pun aku couple dengan dia , tapi kieorang takde jodoh tak kemana pun . Tapi sekarang aku dah ada yang lain , buat apa nak ingat yang lama penuh dengan kepahitan tu . aku ada kau sorang je . Jangan tuduh aku macam tu sekali . aku BENCI dia . kalau ada pape dengan relay kita aku takkan pernah maafkan dia . dia penghancur hidup aku . Kenapa dia selalu kacau kebahagiaan aku . SHAHRUL , aku ada kau sorang je sekarang ni . kad hati aku , rindu aku , sayang aku , cinta aku cuma untuk kau . Walaupun kita tak selalu contact tapi . aku sayang kau ! sayang kau . Dear ex .  tolong jangan muncul depan aku lagi . aku benci kau sesangat . sumpah kau orang yang paling aku benci  ! Puas hati kau kan coz sebab kau relay aku porak peranda macam ni , Shit lah kau ! jangan kau pernah hadir dalam hidup aku lagi . cukup lah dulu saat bersama kau aku sering bermandikan airmata aku :( . aku taknak lagi tengok muka kau ! aku benci kau . aku benci kau . BENCI ! . Selamanya kau akan aku benci . Biarkan malam ni aku menangis sepanjang malam ,aku dah hampir   give up kalau terpaksa hilang orang yang aku sayang lagi . aku dah tak sanggup :(




No comments:

Post a Comment