Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Lepaking Bersama Sahabat Lamee ;)





Huii , best nyee dapat lelepak sesama kawan lama :'0 . happy sesangat ahh . alohaii . tapi kenapa lah masa tu berjalan cepat sangat kan kan ? Hurmm , rindu sangat lah dengan korangg . sedihh jugak memula bila korang nak buat reunion aku tak dapat join . InsyaAllah dengan izin Allah aku sampai . wallualam ye ? Doa kan aku sampai tahuu ? winkk winkk . Korang Lah Sahabat yang paling best . Selalu ada nak dengar masalah aku kan kan ? selalu gelak sesama . Sedihh pun kita kongsi sesama . malam ni kita lepak sesama ag . Cerita semua masalah yang terpendam . hurmmm . best sangat , Taffa , Thanks beb belanja aku makan burger malam ni :D . double campur tu woii . wiwitt :) . taffa , walaupun kau jahat dengan aku , tapi ada baiknyaa jugak , maaf kalau entry aku sebelum ni kata kau setan bagai . hanya bergurau . Happy dapat lepak dengan korang ni . Bahagianyaa Rasa bila kawan - kawan aku ni ada time suka dan duka . hilang semua masalah bila gelak sakan dengan korang tadi . weee~ . memang best larhh . macam2 kita story tadi , kalau nak tulis dalam ni memang tak habis leww . minggu ni minggu last PEAH kad n9 . next week dia dah balik SARAWAK dah . waaa ~ tak dapat lepak ag ahh . Aku baru nak cuti sem . tu lahh , semua dah belajar macam ni lew . SobSob . takpe2 , nanti ada masa kita lepak lagi ok ? aku sayangg koranggg <3 p="p">



Hope Our FriendShip Will Never End :) Good Luck For Study KAWAN - KAWAN =)



No comments:

Post a Comment