Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Saya Yakin Dengan Cinta Saya Dekat Awak :)


               Assalamualaikumm guysss ,hewhew , thankss pada yang sudi stalker blog atyn yang serabut ni . hewhew . walau cane un sayang blog atyn ni sesangat . winkk winkk . sayang gile ahh . hari ni bengang sikit lahh . ada dengar cerita yang ada FB lain yang ada gamba atyn . FAKE FB , Bagi sesape yang pernah nampak tu please IM atyn at fb link FAKE FB tuhh ! hangin lahh . muka kau tu da sebaik2 ciptaan nyee pun nak jugak gune gambar orang . haihhh  ! aku rasa kau sakit ni  sakit yang tiada ubatnya  . sakit yang dipanggil sakit tak sedar diuntung ! BULLSHITS lahh  haihh . angin aku malam ni . bodoh punya oranggg ! ieeeee . sakit gila hati aku nii . arggghhhhh ! bodoh bodoh dan bodoh . maaf lahh , moody aku malam ni sebab kau . tapi hari ni husband aku jiwangg . haha. sayang dia , aku yakin yang aku sayang dan cinta kan dia . dia mengaku dengan aku malam ni yang ex dia dulu semua couple dengan dia nak duit ajee . but , aku lain kata eyhh ! masa keluar dengan aku un , aku tak pernah mintak apa2 . tapi dia ajee yang macam duga aku tanya nak ni tak, nak tu lak. tapi aku buakn materialistik . entah , aku memang tak pandai nak kikis duit orang ni , kalau boleh memang taknak lah buat macam tu . tapi orang kata aku ni pemurah sangat pulak . entah , aku dah biasa , aku tak kesah susah asalkan orang lain bahagia . b , bby nak tengok b happy ajee tahu ? biarlah bby derita sekalipun asalkan b bahagia :) ILOVEYOUU YUNK :;*

No comments:

Post a Comment