Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Sabar Itu Separuh Dari Iman Kan ?


Alhamdulillah Syukur kepada Allah sebab diberikan keizinan untuk bernafas pada hari ini lagi dan melihat keindahan alam ciptaan-Nya . winkk winkk :) Hari ni atyn nak story sikit pasal HARI ni lah . haha . hari ni tade pape yang jadi cuma si panjang aku tetiba tebiat kata nak datang rumah . perhhh ! aku dah excited dah :) . tetiba tak jadi pulak . hurmmmm . harapan tinggal harapan ajee lah . hari ni aku jugak dah khatam tengok cerita julia :D . orang lain dah lama khatam aku baru nak khatam . lakaII yew . then bosan layan FB ajee lah dengan si Omey . dia ada masalah mereng aku melayan eyhh . ahha :D btw , aku hope kau eppy ok . jangan memasam t macam monyet muka kau . haha . bergurau beb . hewhew . Petangnye , mak aku dengan kaka aku gerak balik KG . hurmmm , aku tinggal lah dengan Daddy kesayangan aku . winkk winkk :) . bestt nyee . Dan dari petang tadi aku cuba carik code untuk lagu YANG AKU TAHU untuk letak kad blog kemain lah susah . alahai . samapi malam baru dapat . berkat kesabaran aku :) . akhirnya berjaya alhamdulillahh . haa ! sebaik tak lupa , act , aku Tulis entry ni untuk ceritakan tentang Karakter aku , aku ni orang AIR . tahu apa dia ? alahai . semua ni dikira melalui tarikh lahir aku . birthday aku 21/3/1994 . selepas ditambah dapat lah no 2 . no 2 tu karakter dirinya AIR .

Ni ciri-ciri aku :

No.akar = 2 (AIR)
kunci karakter : kekuatan suara
Ciri-ciri :
- seorang yang mudah confused ; macam " siput babi " - siput @ babi
- tak boleh diberi tekanan
- jujur - sesuai buat bisnes partner
- suka kebersihan
- lembut
- tenang
- dengar tak semestinya dia buat
- Kawan yang bagus kerana sabar dan mudah memaafkan
- diplomasi - tidak suka sakitkan hati orang
- suka simpati
- mudah dipercayai
- pemalu
- mudah memaafkan orang
- sangat tertekan bila kecewa
- terlampau sensetive dan cemburu 
- susah nak buat keputusan / tak tetap pada satu keputusan
- emosional
- kening bersambung

haa , banyak kan tentang diri aku :) ni jea pasal orang air , btw , benda ni pun ada kaitan tentang kerjaya tahu . banyak lagi element sebenarnya selain air ada API , KAYU , TANAH , LOGAM / BESI . semua tu kena kira guna tarikh lahir lew . sesiapa nak tahu pasal dia ni orang jenis macam mane , boleh comment or inbox dekat facebook ok ? see u in my next entry :)


No comments:

Post a Comment