Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Awak Selamanya Dihati , Rinduu Ouhh Rinduu ;(



Dia tak selalu text , dia tak selalu kol , kadang - kadang lansung tak dengar khabar berita . Aku disini tetap menanti setiap SMS mahupun PANGGILAN darinya :) . Menanti dengan penuh kesabaran . Aku takpernah fikir lain tentang dia . Kadang - kadang terfikir jugak , apa lah dia buat sampai aku pun dia lupa * mula nak bad thinking leww * ehh , jangan2 , kalau sayangkan dia jangan cepat bad thinking . be positive . Try to be positive person . Hurmm . sampai bila kan nak berTEXT 24jam kan kan ? masing - masing ada hal sendiri . Kadang - kadang bila duduk menung sensorang terasa sunyi . Tapi Aku akan selalu tersenyum sendiri bila teringat gelagat dia apabila bersama . SUMPAH aku rindu nak tatap muka dia . Rindu nak jumpa dia , Rindu nak tengok dia senyum . Rindu sangat - Sangat . Time aku tengah melayan rindu dekat dia , nasib baik ada kawan - kawan yang sentiasa ada disisi temani aku . Dieowang layan aku , layan perangai gegila aku , dalam senyum aku still terfikirkan masalah dan tentang dia . Setiap nafas ku hela pasti bersama rindu aku padanya . Ya Allah , Kuatkan aku , kuatkan aku menempuhnya , yakinkan aku bahawa dia mencintaiku . Cintaku hanya untuk dia . Pohal la rinduu bona kek kau ni panjang . atoto , tak sanggup dah haa . tapi apakan daya . my heart already stole by you . cewahhh ? * speaking kangkang * haha . Tapi aku paling suka , bila tengah syok2 tunggu text or kol dari dia tetiba dia text ILOVEYOU . Time tu rasa nak terjun laut dek suko eyhh . haha . tapi paling sakit hati bila dengar phone bunyi then berlari keluar dari tandas sampai tergolek rupa2 ea cuma celcom yang bagi text * HAPPY DEEPAVALI * rasa nak pecahkan kelapa atas kepala sendirii . grrrr ! but in my entry today I want You MUHAMAD SHAHRUL AZWAN SHAHRIN and all the world know that ILOVEYOU IN ALL MY HEART . iloveyoubie ;) 







No comments:

Post a Comment