Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

No One Perfect


Kenapa sedih ni atyn . chill la sayangg , hewhew , cara-cara nak pujuk hati . wahai blog , kau lah tempat aku luahkan perasaan :) . thankss sesangat . kenapa dengan aku ni . hari ni kan , panjang tak text or contact aku dari pagi pai petang . tetiba senja dia komen at status aku tulis yang fone dia problem . hurmmm . aku terima alasan dia . then dia text aku . Dia kol aku :) . aku rindu sangat moment tu . kalau dia baca apa yang aku taip ni aku nak sangat dia tahu , aku akan takkan bagi masa berubah dia . tapi kata orang , lelaki akan berubah sebab 2W . Iaitu WANG dan WANITA . aku nak dia tahu . aku taknak dia berubah . tadi dengar suara dia , dengar dia ketawa . dengar suara dia happy sangat2 . aku bahagia bila dia bahagia . *menaip sambil menangis * . aku rindu dia sesangat . sesangat2 . benda yang selalu buat aku senyum sensorang ialah bila aku tenung dia then dia tunduk then buat senyum malu . ilove your smile b . ilove it ! aku rindu moment tu . rindu sangat . kalau masa tu boleh berhenti aku nak dia berhenti dan bagi aku tengok senyuman hang pepuas . Tadi aku layan movie BUDAK PAILANG . then aku terdengar satu dialog . " DENGAN NYAWA SAYA , SAYA BOLEH BERGURAU , TAPI DENGAN AWAK SAYA SERIUS " , tu ayat yang panjang pernag cakap dekad aku ! . dia ikut ayat dalam movie tu . Tapi , memang time dia lafazkan benda tu kad aku dulu , memang aku menangis . time tu aku kata aku takut dia curang . then dia kata ayat tu . Paling sweet moment yang aku rindu time dia anta aku balik kolej . banyak kenangan time tu . dia bawak aku jejalan , aku tengok dia main bowling . Ya Allah , betapa aku bahagia sangat time tu . Seramai mana pun lelaki yang hadir dalam hidup aku , tak sama dengan Dia . dia lain . ramai yang bagi harapan kat aku , ramai yang sanggup tunggu aku , tapi SHAHRUL , aku nak kau tahu . aku still tunggu kau . aku sayang kau gilee . memang aku tahu semua manusia tak sempurna . begitu jugak aku . sememangnya aku ada kekurangan . kehadiran kau mungkin menyempurnakan hidup aku . kau hadir ketika hati aku kosong . ketika aku keseorangan , kau bangkitkan semangat aku semula . tapi . andai kita ditakdirkan berpisah aku redha . cuma aku akan cuba pertahankan apa yang kita ada sekarang . tapi tadi masa OTP , awak banyak sangat cakap pasal kahwin kan ? hewhew . saya dengar suara awak , awak happy sangat . then sebelum off fone , awak cakap awak sayangkan saya ! awak cakap " iloveyou " saya happy awak . ! saya rasa time tu saya paling bahagia . saya suka bila awak panggil saya PENDEK , then saya merajuk , awak kata , ok2 baby CHARRBAYSS . haha . iloveyoumorebie ! more and moreeee ! . terima kasih dah terima kekurangan aku . Dan , hati aku telah dimiliki , tolong pada yang lain , jangan bagi harapan terlalu tinggi kat aku . aku tak ready nak share kasih sayang aku . aku sayang dia ! 


   


No comments:

Post a Comment