Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Kami Serupa ;)



Setelah direnung - renungkan , Aku dengan sipanjang ni macam " The Smurfs " . Kenapa aku kata macam tu sebab nye , dari segi pendek dengan mata buntangnya , itu karakter diri aku . Dari segi telingan capangnya pulak ada pada Si panjang :) winkk winkk . comel sangat kalau dapat tarik telinga dia then dia menjerit . Terlalu banyak kenangan Bersama :) I love You Until The End Of My Life . Cewahhhhh , Ayat Nak Jiwang Je kan kan ? hewhew , Rindu nak dengar dia cakap " Aku sayang kau pendek ! " . " AKU PUN SAYANG KAU PANJANG " . Hanya kau sahaja yang aku ada . waw , melatut dah ni . sleeping time :) . semoga mimpi indah . lalala :O
haa , ni lah the smurfs yang aku dok cite tadi .
Comel kan dia ? Sama Cimel macam Si Panjang
Bila senyum . Auwmmmm <3 nbsp="nbsp">

No comments:

Post a Comment