Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Keliru Dengan Perasaan :'(



Heyss guys :) . lame dah tak update :D . baru 2 harii kodd . but rinduu sesangat . hewhew . Aku ni macam dah bercinta dengan blog aku sendiri pulak kan kan ? kalau tak tengok satu hari bolee gilee kodd . boyfie ? kalau nak tahu apa aku rasa . ce carik lagu YANG AKU TAHU kad youtube . ce dengar . tu lew yang aku rasa . tak tahu lew mane dia . no col , no text , no bbm . hurmmm ! apa lah nak jadi kan ? ni baru sebulan . haiyooo . but just cool and stedy babe . senyum still senyum dibibir ni . no cry2 lahh . penadd kod asyik nak nangis sebab lelaki ajee . Awak , saya percayakan awak , walaupun awak tak contact or ape lew . saya still tunggu awokk . tunggu awok tahu ? kalau ada yang lain , tell me . saya akan cuba paham . ok ! * terasa nak nangis , ok baii allss * 

Sendirian itu lagi bagus !


No comments:

Post a Comment