Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Superman Dan Superwomen Dalam Hidup Saya


My Lovely Father (superman)

Haa . bak maihh nak story mory sikit :) ni ayah aku . Nama dia Norman Bin Bujang . muka nampak macam garang kan kan ? hewhew . tapi dia lah ayah yang paling best . winkk winkk ;) sporting gitOo meyhh . kalau tak sporting kan , takkan ahh dah banyak kali aku tergolek dengan moto dia dia bolehh steady je . HAHA , kalau tak mesti dia dah rembat aku dah . adat lah kan popet sesikit tu .  Inilah dia lelaki yang membesarkan aku , melayan kerenah aku , sabar dengan perangai aku dan yang bersusah payah membesar dan mencari duit untuk aku sambung belajar . adik takkan pernah lupakan jasa ayah . ILOVEYOU DAD UNTIL END OF MY LIFE .

My Lovely Mother (Superwomen)
Haa , tadi story pasal superman aku kan ? sekarang ni superwomen aku pulak . ni lah dia * yang berbaju kurung kuning + oren tu * . Dia adalah ibunda aku yang tersayang namanye Sabiah Binti Itam . Dia lah tempat aku mengadu . segala macam masalah aku semua dia tahu . Segala - galanya pasal aku dia tahu lah . almaklum lah ibu :) . Dia lah satu - satu wanita yang tak pernah letih melayan perangai aku yang dah macam apa pun tak tahu lah . dia yang melahirkan aku , dia yang membesarkan aku , dia yang berjaga malam masa aku kecil dulu . dia yang menyusukan aku . segala - galanya dia . Dia jugak lah yang telah mengalirkan airmata kegembiraan tatkala aku menunjukkan result SPM aku yang tak seberapa . Mak , mak lah satu - satunya RATU hati adik . kalau takde mak sapa lah adik dekat dunia ni . Terima kasih mak . ILOVEYOU MOM UNTIL THE END OF MY LIFE . Terima Kasih Mak Dan Ayah ;)


                                                                                                             

No comments:

Post a Comment