Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Kau Hanya Kenangan !


Dear ex ,

 aku bukan saja - saja nak tulis entri ni untuk kau . tapi aku nak kau tahu kenapa aku pergi dari hidup kau . Mungkin kau ingat aku dah ada yang lain pada mulanya kan ? Sebelum aku putus dengan kau , aku memang dah kawan dengan Si Panjang . Tapi cuma kawan , tapi bila aku kata kat kau yang aku nak putus , tetiba je kau tuduh aku ada yang lain . aku kata takde dan takde tapi kau tetap tak percaya . So untuk lepaskan diri aku dari kau , aku mula rapat dengan Si Panjang . Dia lebih hargai aku , Sejak mula kiteorang jumpe . Aku lebih rasa dihargai . Aku cuba sayang dia , time tu aku dah mula benci kau . sebab kau tuduh aku bukan - bukan . Ramai orang kata aku ni tak betul , dah 3 tahun kenal dengan kau tapi boleh putus . Tapi semua orang tak tahu au terseksa selama 3 tahun tu . aku menangis hanya dalam hati . Banyak sebab aku putus dengan kau . Untuk kau , jangan nampak salah aku aje . Mungkin bukan jodoh kita untuk bersama . Aku bahagia tanpa kau . Hati aku dah dicuri Oleh seseorang yang lebih menghargai aku . Sekarang , Hanya aku cinta Panjang seorang . 17/11/2012 aku akan pulangkan barang - barang yang kau bagi . itu yang kau nak kan ? aku tak hadap semua tu , maaf kalau aku terkasar bahasa sikit kan ? . Syafuan hanya kenangan , Shahrul Is Mine .

Pelik kenapa aku Post Gamba ni bersama entri aku kali ni ? ini lah salah satu
sebab kenapa aku terfikir untuk putus dengan ex aku .
Si kuat Berhutang :(
Harap Kau Berubahh kawan ;)

4 comments:

  1. buang kan semua brg dia k syg ...
    biakan dia ..
    g pon dia bukan terbaik tOwk awk

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia nak balik kaka :) takpe t kita nak pulangkan dahh . harap2 jumpa lah yang lagi baik lepas ni . THANKSS kaka

      Delete
  2. dalam hubungan makin lama kita kenal dia makin kita sifat buruk dia...itu kita diberi pilihan untuk memilih yang terbaik =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes ! betul tu kaka isma . terima kasih :)

      Delete