Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Story About Us :)














Muhamad Shahrul Azwan Bin Shahrin
Macam mana nak mulakan cerita yeahh ? * tetiba rasa malu * haha . Ini Lah dia salah sorang mamat yang berjaya curi hati aku . Dan sekarang memiliki hati aku . nama dia Muhamad Shahrul Azwan Bin Shahrin . Dia ni Lah satu - satu nya buah hati pengarang jantung aku . cewahh :P . Macam mane kenal ? hoho kalau diceritakan memang kelakar . Inilah cinta muka buku aku . kenal dekad facebook ajer . dia lah ushaa2 aku dulu , memula aku wat dono je lah kan . saja nak tengok . tapi setiap kali aku online mesti punya lah dia akan chat . waw ! time tu best sangat kenakan dia taw taw . * Sorie Bie * , tapi aku taktahu lagi yang dia ni syok kat aku , sampai satu hari ni dia IM kawan kolej aku * kawan kolej aku tu kawan sekolah dia * . dia bagitahu kawan aku tu yang dia dah lama kodd syok kad aku . time tu lah terbongkar segala - galanya . aku pun time tu tengah ada masalah dengan ex aku . so aku kawan je lah dengan dia :) . Siapa pernah dengar lagu " Be Mine " . haa , tu lah lagu yang kena sangat dengan cara kiteowg kenal . ala - ala lagu tema lah jugak kan kan ? hewhew . Kiteorang couple 4/10/2012 . Baru lagi pun . tapi dia buat gila kan , 27/10/2012 time akak dia tunang dia suruh aku datang rumah dia . Menggigil kepala lutut time tu beb . Allah saja tahu perasaan aku .


Gambar First Time Jumpa , Time Tu Hujan , Aku Redah Jugak Sebab Excited punye
Pasal Nak Jumpe Sepet Aku ;)
 Ni gambar first time sekali aku jumpe dia . dengan basah2 aku jumpe dia . Haha , rinduu kenangan tu . Bila lah agak nya dapat jumpa macam ni kan . Sampai-sampai je kiteorang survey tiket wayang dulu . Then yuyun ajak teman pergi beli topup . Time ni saat paling aku ingat ialah dia letakkan dagu dia atas kepala aku , Ya Allah , terkejut tahu , coz tetiba je . Hari ni kiteorang sesama tengok movie " Aku Terima Nikahnya..." Dia yang kuat Touching . ingat time orang tu nak cerai dia yang tutup telinga dulu . Aku Paling suka bila dia buat muka malu , senyum malu dia tu dengan mata sepet dia ;) Bie , ILOVEYOU so much bie , Unly u in my heart now . i need you always b . rinduuu kau sesangat panjang :)

2 comments:

  1. atotoooo .. bukan men si pOtpet kaka nie .. hahahha :)

    ReplyDelete