Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Luahan Hati :(




Kenapa aku sering cemburu melihat keluarga orang lain yeahh ? kalau musim cuti2 mesti dyeowang ada pergi holiday bagai . family aku takde :( . Bila dah besar baru terasa . Bukan menyesal or malas duduk rumah , tapi cuma ingin jugak pergi bercuti . Aku takpernah pun menyesal dapat family macam ni . aku tahu ayah aku tak pandai bawak kereta . Kad rumah ni pun ada moto je . Kadang - kadang tu sedih jugak , duduk dalam bilik hanya menangis sorang diri . Bukan takpernah pergi jalan . Tapi setakat Bahau je :( . Kadang - Kadang terasa jugak macam katak bawah tempurung . orang hehappy aku duduk rumah je. Aku nak jadi macam orang lain satu hari nanti . Ya Allah , Kuatkan Hatiku Ya Allah . Airmata , Keluarlah andai itu boleh merubat kesedihan dihati :( . Aku nak capai cecita aku satu hari nanti :) Amin Ya Robbi Alamin .

No comments:

Post a Comment