Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Mimpi Ouhh Mimpi :D


Alahai atyn :D kau punye perangai memang tak semenggah betul . HAHA , tidur sampai mimpi - mimpi bagai . haha . Act , dah takde benda nak buat macam ni lah jadinyaa . Lepas je tolong mak aku masak , aku un lepak dalam bilik sambil tengok cite julia . mesti korang pelik kan ? Cite Julia kan dah lama habis . HAHA , aku tengok kad internet lahh :) . http://www.kepalabergetar.net/ , haa dekad sini . macam2 cerita kita boleh tengok . Lama , Baru semua ada . * ni pun kawan aku gtaw , almaklumlah duduk hostel mana ada tv , layan la lappy , tu yang mingai orang dah lame tengok aku baru nak tengok* . tengah syok2 layan , time tu aku sedar lagi dekad nak pukul 5 petang dah . Tetiba kepala aku sakit , aku pun terus tidur . Julia kemana atyn kemana . engat nak tidur kejap aje . Punya lah sedap aku tidur sampai mimpi . Mula-mula syok je poidd mimpi tu , mimpi hari aku nak nikah dengan PANJANG , waw ! time tu aku nampak lain , pakai set pengantin doee . walaweyhh , muka lain , *mungkin tu muka time aku dah besar nanti kodd* . HAHA . comel doe *da mula perasan* . PANJANG un nampak hensem . haha . *jangan nak poyo sangatlah* . best la , tapi tetiba time dia nak akad nikah , tetiba ada orang gila masuk masjud uhh . dia serang panjang , dia kata panjang rampas aku dari dia . pehh , time tu bergegar kepala lutut beb . Dia pukul panjang , berdarah mulut eyhh . nangis aku time ue . tetiba orang gila tu p kad aku , dia seret aku , huh ! takut time tu . dia bawak aku masuk dalam kete then bawak aku p rumah dia . aku cuba lari . dia kejar aku dengan pisau. time tu pehh dah rasa macam masuk marathon :D haha . memang cuak , smapai berpeluh2 aku tidur . then aku jatuh tetiba dengar ada phone bunyi . aku terus tersedar :D . Panjang aku texting . huhu , awak penyelamat saya yayunk , haha . *macam superman lettew* . Bangun2 je baju basah dengan peluh . almaklumlah lari laju sangat . Sumpah Kelakar beb . Mimpi Ouhh mimpi .

Moral : jangan Tidur Dah lewat petang . *atyn*


No comments:

Post a Comment