Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Terkena Lagi vs Dapat Kawan Baru :)


Heyys guys , meetmeet lagi dalam entry kali ni :) hari ni moody sikit lahh . dari pagi samai petang kodd . Tidak tahu mengapa *asal skema sangat . HAHA* . Btw , marah dengan panjang kodd . tak tahu la hai kenapa , tapi memang hati goyang ajee . macam ada benda nak jadikk . hewhew . Dari pagi sampai petang atyn busy kan diri . supaya lupa semua masalah . Haihh , sakit jiwa kalau fikirkan balik . Kemas bilik woo . perhh . dari pagi sampai petang wo , penat sangat , habis semua atyn campak keluar barang tak guna . *time rajin lew too* . Petangnyee tengah tunggu time maghrib , ada text masuk . panjang I lah siapa lagi kalau bukan dia :) . baru ingat kita . :'( . . . dia kata ada benda nak gtaw . adodoi , bila tanya gtaw lah cepat . malam sikit kata eyhh . puduii , goyang doe . takut sanad2 . mane lah tahu tetiba dia kata *bby , b nak putus * maun tercabut jantung eden :D . Tetiba dia buat suspen . cipan betul . text memula kasi *baby* then *sebenarnyakan* (hati aku dah cuak tahap gaban ) . tetiba baru sampai text eyhh yang panjang * b sayang sangat-sangat kat baby . Mmuuaaahhh . Aku takkan lepaskan kau pendek . Lau kau curang siap kau * . Haaa . lepas tu tak memasal kena BODOH kad aku . ngek dia ni . suka sangat sakat aku lah . Dulu dia text aku kata nak putus taknak kawan . aku da start menonggeng dah . HAHA *buruk perangai* . Tetiba dia kol . aku taknak kawan BODOH , aku nak couple . see . permainan dia disitu . aku balik yang DIBODOHKAN . sakai kau bie . Btw , aku happy sangat dengan kau b , happy sesangat . kau banyak jugak lah buat aku tersenyum , sakat2 aku , buat suprise datang jumpe aku secara mengejut . sayang kau bie sesangat :* muahmuahmuah :D 

haa . ni lah dia si jantung hati aku . comol kan ? mata dia petpet , telinga dia pangpang :)
sayang kau panjang .
kau lah yang selalu buat den senyum sensowang :)
rindu bila kau sakat2 den :)
*gamba dia ni comel , suka tengok*

Hari ni jugakkan aku kenal dengan kawan baru . sebaya aku , nama betul dia aku tataw ahh . tapi nama fb dia AMOY NISA . Baru aje kenal senja tadi . dia memula tegur aku . *aku malu nak tegur orang* .HAHA , btw dia best sangat2 , pale otak dia sama jeh macam aku . macam2 story kiteorang kongsi . best mok dapat kenal koe . winkk winkk :) .


ni dia AMOY NISA . Comol kan dia :)
Bambam gituu ;)
*aku curik gamba hang satu tahuu *


No comments:

Post a Comment