Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Shahrul & Atyn Selamanyaa :)



Lama kan atyn tak update blog ? weee~ mesti ada yang rinduu kan kan ? *perasan sudahh atyn ni * . busy sikit lah sekarang . cuti sem dah nak habis tu yang sibuk nak selesaikan lesen . doa kan atyn dapat lakukan yang terbaik :) . atyn akan cuba ! . hari ni 30/11/2012 . atyn malas nak pikir pasal hari2 lepas . sakit lah ! dengan kes fake fb lagi , huhh ! entah apa2 . biarlah masa menentukan segala-galanya . Allah tu maha Mengetahui Dan Adil . Semoga dia memberi petunjuk kepada orang tuhh . hurmmm . ehhh~ dah lah , atyn taknak lah sesedihh :) . nak senyum ajee . please make me happy ;) . thanks panjang buat aku tak tidur malam tadi . haha . angau aku tahu lepas kau bagi voice note tuu . alahai . shoo sweet sanad yunkk . sumpah aku happy gegila . semalam aku dapat BBM dengan dia sebab dia pergi PD  . kalau kat serting memang tak lah nak BBM coz line dia macam Haremmm . *dia kata bukan aku* . hahaha . best jugak dapat BBM dengan dia . hewhew . then kiteorang berhenti . aku sebuk layan aku punya super spontan . haha . best woo , pecah pewuut makk . then tetiba "PING" fone aku bunyi . *tanda orang BBM* . Aku un bukak tengok ada orang bagi voice note . budak mane tahh BBM aku kata hai . tak kuasa aku melayan . then tetiba dapat IDEA . haha . aku saja2 je p record suara aku , aku record " ILOVEYOU" . Then aku p send dekat panjang . haha . takde keje lettew kan kan :D . ingat kan dia tak balas . then dia balas tahuu . nak tercabut jantung aku dengar apa dia balas :) happy siot memula dia apply MENGADA EYH . ILOVEYOUTOO , then aku kata saje2 je buat dia apply YEW LAA , DAH P TYDOW SANA , ILOVEYOU * tak dapat masukkan voice note dari dia dalam blog niyhh , sedihh *. waw ! nak tidur malam d banyak kali aku ulang voice note dari dia . alahai . shoo sweet . imissyou yunk . dapat dengar suara pun aku dah naik angau . almaklumlah lame kodd tak jumpa . hari isnin ni dia kata nak naik JB . aku ditinggalkan lagi . hewhew . takpe , aku paham . then dia janji balik je dia nanti dia nak bawak aku jejalan . ohhyeahhh :) , i wait  for u darling . yeahh . haha  . terserlahkan keangauan aku kan ? haha . only him now in my heart . bersaksikan sesiapa yang baca entry aku kali ni , aku sumpah beb , aku ada dia sorangg ajee . ! FULLSTOP . iloveyou more and more . muahhh :* HOPE OUR LOVE LIFE AND NEVER DIE :) Shahrul & AtYn  . 

hope we Always be together forever 






No comments:

Post a Comment