Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Kawan Baru Yang Happy ;)


Story pasal Mak nan ayah aku dah , pasal kawan baik aku pun dah . sekarang pasal bestiess yang memang rapat sesangat ahh . ke hulu ke hilir mesti sesama :D . Sebenarnya kiteorang baru kenal . sejak aku baru masok kolej  . Yang perempuan ni nama dia AIN MEOR . haa , dia ni melatah orangnyee . aku suka kacau :) winkk winkk . Dia ni memang manje sikit dengan aku . memula aku jumpe dia kad kolej kan , aku tak rapat pun dengan dia ni . dia macam gangster sikit . takut ahh aku . memula aku mula rapat time ada majlis perpisahan salah sorang lect kiteowang . time tu lah baru rapat . then dia bawak aku jumpe family dia . kenal dengan MAMA dan semua adik2 dia . 

haa . budak ni paling tak suka muka dia kena snap
ni pun aku cecuri je amek :P

haa . ni lah dia AIN tu . Comel Kan dia . Tapi
sekali kena cucuk . haha . Melatah Makcik ;)

Haa , itu cerita pasal AIN . Sekarang pasal SI SENGET pulak , haha atau nama sebenar dia ZUL QARNAIN . Dia ni hensem orangnya . tapi poyoo sedikit . haha . aku kenal si senget ni pun dari AIN . tak sangka pulak bolehh sekepala :D Kalau p memana memang kiteorang akan p sesama lah kan kan . paling Laka - laka kali si senget ni pun melatah jugak macam si AIN  . tapi Comel lah bila dieorang melatah . atoto . shukee aku :D . tak memasal dengan aku2 sekali melatah . adodoi . hewhew . tapi happy dengan dieorang ni .

haa . ni dia SI SENGET tu . Terserlahkan kepoyoan dia .
haha , soriee senget . jangan memarah yeww ;)

Actually ada lagi sorang . kitaorang panggil dia BANG LONG . but aku tade gambar dia yang single . gambar dia dengan awek dia ada ahh . menyemak je awek dia tOo . harhar *mohon terasa* . hewhew . aku kalau balik kampung pasoh memang susah nak lepak nan dyeowang . so kiteorang akan webcam sesama . coz si senget ni selalu lepak rumah si AIN . dapat lah ubat rindu tengok muka dieowangg <3 .="." br="br" nbsp="nbsp">


haa . ni muka senget yang poyo bila Skype mintak
aku snap gambar die :)



Sayang korang tahuu ? winkk winkk , jumpe lagi dekad next entry :) bubbye



3 comments:

  1. tanx atyn...
    kau mmg kwan terbaek...
    luv u 4 ever...
    :D

    ReplyDelete
  2. waw :D sama-sama sayangg :)
    Korangg semua kawan aku yang terbaik ;)

    ReplyDelete