Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

hai semua :) semoga sentiasa sehat disamping keluarga . Siapa ada abang ? mesti best kan ada abang or adik lelaki . Atyn takde pun :( . Atyn ni anak ke-3 dari 3 orang adik beradik . Semua perempuan. Hurmm , tak merasa nak ada abang or adik . setakat berangkat2 tu ada lahh . tu pun jumpe dalam FB . hurmmm , Ada yang tegur ada yang terus lenyap . Apa lah nasib kan kan . TAPI , Tetap Bahagia :) . Atyn ada sorang abang angkat . kenal dia kat kem awal tahun ni .
haa , ni dia gambar abang angkad satu-satunye yang Atyn ada
Angah sayang along sesangat :)

tu cerita pasal abang angkat :) ni cerita pasal adik angkat pulak . memang lahh ramai sampai tak engat dah berapa ramai ni haa :D ni yang aku engat je lah ye . maaf2 . aku bukan sengaja tak ingat tapi dah lost contact macam ni lew jadinye . Ni adik Angkat PEREMPUAN aku :)

ni nor Alyah :) Adik Angkat aku yang paling
selalu jumpe :D

ni yang terbaru :) arifah atira wani . Dia yang membuatkan
aku nak balik buat blog . thankss sayang :)

Yang Ni pulak Are-nisz Syafiqah . Sayang Budak Montel ni
Suka tengok bibir dia yang nipis + kecik tu .
suka sangat tengok dia senyum , ada lesungg pp :) .
Sayang kau senget ;) * amoi *

Aku ada sorang je adik angkat lelaki yang rapat dengan aku . Dia kocikk je kodd . nampak dalam gambar lah kan :P . Paling happy lah . Dia Memang Best !

ni la si toyol yang happy ;)
Thanks apit sudi jadi adik den . .

Sayng Korang Selamanye :) We Are Family . winkk winkk


No comments:

Post a Comment