Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Syukur :)


Alhamdulillah .
Hari ini masih boleh
bernafas dan melihat keindahan alam .
Syukur alhamdulillah . Tapi bukak aje matatengok 
dekat tingkat hujan turun dengan lebatnye . Ya Allah , Kau Seperti
mengerti apa yang hambaMu sedang rasakan Ya Allah . Ya Allah , andai
rasa ini boleh kau hanyutkan bersama air hujan yang sedang turun , kau bawalah dia
pergi . aku dah tak sanggup lagi , kalau boleh aku bermohon Ya Allah , Kau butakan hatiku
ini dari perasaan Sayang dan Cinta . Aku tak ingin merasakan lagi , aku tak ingin lagi merasa bagaimana
sakitnya dicurangi , bagaimana sakinya dikhianati , bagaimana sakitnya putus cinta Ya Allah .
Aku hambuMu yang lemah , aku tak kuat menghadapi semua ujian darimu Ya Allah,
Kadang - kadang , apabila termenung sendirian , airmata mula mengalir
terbayangkan macammane hancurnye hati , sakitnye ia apabila
dicurangi . Airmata lah teman tatkala kesunyian , tatkala
hati terluka dan tatkala aku merasa terseksa .
Ampunkan segala dosaku Ya Allah ,
Sesungguhnya engkau maha
Pengampun .

No comments:

Post a Comment