Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Kawan Lama Dan Kawan Baru Kita ( BFF)



Haa . ni nak story pasal My BFF :) cuba teka dia lelaki ke perempuan :D . atyn ada BFF lelaki dan perempuan . Atyn sayang Dieorang ni sesangat . Kalau yang perempuan ni Atyn kenal sejak dari sekolah menengah . memang ke hulu ke hilir dengan dia lah kan . pegi mewempitss un dengan dia . haha . pernah sekali dia bawak atyn pergi masuk longkang . haha . Kenangan tu atyn still ingat sampai sekarang :D . time tu baru balik dari Bahau . konon nye atyn nak aja dia bawak moto * tak sedar yang diri sendiri pun pendek ada hati nak ajar orang * . tu yang di pulasnya pedal minyak dengan gear satu sampai habis . tak ke melambung moto tu . masuk dalam longkang lah apa lagi . banyak sangat kenangan kita sesama beb . sayang kau ketot popet :D . Kau lah kawan den . bila den marah den lepas kad kau , bila kau marah kau lepas kat den . baru ngam kan kan , Sayang kau sampai mampus beb ;) 


yang pakai baju pink tu lah kawan baik aku :)
nama dia NORAFIDAH BINTI ARIS .

Aku ada jugak kawan baik lelaki . Ada kawan lama aku ada jugak kawan baru yang jumpa dekad muka buku :)


ni BFF aku jugak , kenal dari muka buku ,
nama dia muhamad mazlan .
dia memang baik lew .
aku panggil dia ni SENGET :D



Ni dia Mohd Taufiq . Kadang2 sombong ,
kadang2 terlebih mesra :D
ape2 pun kau kawan baik aku taw Apek Sepet






Ini Pulak ZARITH SYAHIDA ZAHARI .
Besties aku jugak :)
kenal kad muka buku ;) winkk winkk



Yang ni nama dia NAZRIN . aku panggil Ayien Jeahh .
dia ni la setan yang selalu ada dekad sebelah aku time sekolah dulu :D
study math sesame . ingat lagi benda tu beb :)



haa . ni  INTAN SUHAILA  DARLIA . kawan baik titew dekad
muka buku jugak :) Sayang awak yayunk ;)
Dia nak masok kolej same dengan kita . yahoo


haa , yang ni big boss aku :) kadang - kadang baik , kadang2 dia la segala setan :D
nama dia TAFFA AZMIZAN TAHIR .
lepak selalu sesama at rumah fyda :P



















4 comments:

  1. kawan memang indah...lagi indah kalu susah senang bersama kita kan =).. jgn lupe follow akk http://hatiyangdisakiti93.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. heeee. terharu kita. Baiknya awak tulis pasal pasal kita dekat blog awak ♥ thanksss. loveyou gemokkk! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. weee~ hewhew . sebab kita sayang awak lahh genduutt . ilaciuuuu <3

      Delete