Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Diary Online Atyn's Farhana . Dalam Ni Banyak Story Pasal Life Atyn Dan Pasal Kekasih Hati Atyn Shahrul Shahrin Dan Kenangan Terindah Kami . Hewhew ;) peace no war ok yayunkk

Abang Mirol Datang Rumah :) Rinduu




Haii Alls :) meet again dalam entry atyn kali ni :) abang mirol ?  sape tuhh . hewhew . dia tu sepupu atyn sebelah ayah yang satu - satunya atyn rapat . winkkwinkk . rambut dia kerinting . comol ajee tahuu . best sangat kalau lepak dengan dia dedulu . hurmmm . rindu time kekecik duluu . tadi pun atyn tak sedar dia datang , atyn tengah leka dengan lappy dekat dalam bilik sambil layan feeling nak tidur . haha . tetiba pintu bilik kena ketuk then kak long atyn masuk , dia panggil " weyhh gomok , p tengok siapa datang kat luar tuhh " . dengan muka ngantuk atyn tinjau ahh . terbeliak bijik mata tengok abang mirol datangg ! jyeahhh , dah lama kodd tak jumpa dia :'( . rinduuu gegilak dengan dia . almaklumlahh orang takde abang macam atyn ni memang sewel sikit . hoho . aku masuk bilik kai tudung thenn terus lari keluar salam pakcik dengan makcik aku . tetiba pusing nampak sorang pempuan dengan anak kecik * aduihh lupa yang abang mirol dah kahwin :D * salam ajee lahh isteri dia , then aku nak salam abang mirol dia main2 pulokk . isteri dia pandang aku semacam . then abang mirol kata , atyn dah besar haa . dulu ni lah budak yang abang cium2 ann . wee~ . betul , rindu time tu , bila balik rumah nenek ajee mesti carik abang mirol dulu then dia akan peluk then dukung atyn :) . besttt ! tapi sekarang jangan memacam nak buat , kena kejar dengan isteri dia tuhh karang , then mesti abang mirol patah pinggang kalau nak dukung aku yang dah gemuk nii :D . anak dia sebijik ikut muka dia time kekecik dulu , mata buntang rambut maggi . aku ajuk dia tadi , dia kata adik atyn tunggu lah abang mirol iron rambut . HAHA ! lawak ahh , aku kata kalau abang mirol iron rambut mesti dah tak comel macam sekarang.  hewhew . then time dia nak balik , aku salam then dia pesan kat aku , atyn belajar elok2 ok , nanti abang mirol nak jumpe cikgu atyn tok ajar mirol junior nanti , haha , dia buat aku tergelak . aku jawab ok boss . menurut perintahh sahaja :) . abang selalu ada untuk adik atyn kata ehh . sayang kau pendek ! siap ketuk pale aku tuhh . adoii , aceno nak tinggi kalau abang asyik ketuk pale atyn dari dulu ! sayang abang mirol . nanti kita jumpe lagi ok maggi :D . IMISSTHATMOMENTSOMUCHH !

No comments:

Post a Comment